yeniannna34 Vera18 yaaa bende seninle aynıyım canim ama hala tahmin yapmadılar çok meraklıyım suanda❣😅
AhahHbzhz yeniannna34 ultrasona girmeden yarim saat once meyve suyu ic çikolata ye ve yuru canım bak nasıl gösterir:)
Vera18 yeniannna34 ya ne güzel 🤗 canım bana da kız dedi ama çok erken oldugu için ben kesin gözüyle bakmıyorum bir sonraki gidişimde net olur kafamda 😊
Pnr4352 Bizde 14+5 olduk cinsiyet belli degil daha 🥰🥰🥰 cevremdekiler kız diyor. Hayırlısı bakalım 🥰🥰🥰🥰
yeniannna34 AhahHbzhz yarin tekrar gidicem ve dediğini yapayım catlicam valla ya 😅😅 bulantidan ağzıma bisey süremiyorum ki korkudan😅
AhahHbzhz angel123 benim her durumuma yazıyodu zaten canım bende bugün patladım artık sağolsun yöneticiler adminler askıya aldılar hesabını sadece bana değil her erkek bebekle ilgili şeylere yazıyodu
hanimhanimcik ATC hayır benim son adet 4 aralık ama düzensiz geliyor bende😂 ama tahmini doğum tarihimiz aynı
ATC hanimhanimcik hayırlısı diyelim oğlumu 35 haftalık erken doğum yaptım bu zamanında gelir inşAllah😂
[silindi] AhahHbzhz peki muayeneyi karından mı yaptılar alttan mı bende 12 deyim ilk muayeneyi olucam da yarın 🥺😬