Vera18 AhahHbzhz bizde 14 haftalıgız 24 Ekim doğum gözüküyor nasipse 🤩 12 ve 13. Haftada kız dedi doktorumuz
[silindi] AhahHbzhz peki muayeneyi karından mı yaptılar alttan mı bende 12 deyim ilk muayeneyi olucam da yarın 🥺😬
Cigdem-e AhahHbzhz gecer gecer annesi ama bu zamanlarinin tadini cikar bemce 😊🥰 bol bol uyu 😊sonra seni uyutmayan bir afacan geliyor cunki 🥰🥰
AhahHbzhz Cigdem-e ah kızım bi uyutsa uyucamda nerde 4 yaşında olunca peşinde koşturmaktan kızımda da hemen doğsun diyodum 1 ay geçmeden az daha mi kalsaydı oldum :)
Cigdem-e AhahHbzhz ahhaaaaaa alemsin 😊 nekadar kalirlarsa bizim icin okadar iyi 😊 saglikli olsunlar zamanindan once gelmesinler bizde rahat edelim 😊😊😊🤲
Nazzprlkci AhahHbzhz ilk doktor tarama testindeyken kiz dedi sonraki doktor kesin erkek dedi😅 16. Haftada yine gitmeyi dusunuyorum kesinlik icin. Sen ogrendin mi😇
AhahHbzhz ATC erkek dedi canım pipisi çekti verdi bacakları çok acıktı o yüzden yanılma payı yok dedi alışverişe başlayabilirsin istersen dedi hatta biz eminmisiniz mobilyasını ona göre alalım dedik evet eminim dedi
AhahHbzhz Nazzprlkci 12 haftada 100 100 erkek pıpisini çektim dedi bacakları çok acıktı ama tabi degismesse:)
AhahHbzhz Nazzprlkci inşallah canım bakalım benimkide bidahaki kontrolde farklı bisey demezse pipi diye verdi ama değişenleri çok okudum :)