Rmys9691 Merhabalar systeme giden var mı ? Eda Ülkü Karakılıç hakkında ne düşünüyorsunuz. Ya da önerebileceğiniz iyi bir doktor var mı ?
Mavi21 Rmys9691 bende kayserideyim eda ulku hocaya gidiyorm 1 kere gittim ama cook memnun kldm ucretide uygun 155 lira
Birmucize_ Mk3804 tesadüfen gittim daha hamile de değildim o zaman. Hamile olduğumu öğrenince de ilk tercihim o oldu hep ona gittim hâlâ da ona gidiyorum çok memnunum. İlgili , Güler yüzlü ve anlayışlı bir doktor tavsiye ederim canım ☺️
Dimple38 Burcugvc 16 haftaligim kayseriliym burda yakut mah de yaşıyorum hemde dr umuz ayni cahit beye gidiyorum 😊
Tgckbr Burcugvc Bende Kayserili değilim ama burda yaşıyoruz ☺️ 13+5 olduk 🥰 Bende Tınaztepe de oturuyorum ☺️
Aysem3338 Emel38 sorma cnm ilk öğrendiğimde gidiyordum hiç memnun kalmadım değiştirdim hep para olarak görüyorlar hastaları herseyleri para
Emel38 YuvarlanamayanPandaa bende Dünyam hastanesinden şehir Hastanesi’ne geçtim..Cevat Rıfat Cündübey e gidiyorum..venhar hanımda iyidir..Fevziye hanım i tavsiye etmem..
YuvarlanamayanPandaa Emel38 banada Mehmet ak ve hatice durmuşu tavsiye ettiler. eski doğum evi zamanında ayça nazlı bulut ve mustafa bertan demire gidiyordum onlarda çok iyi
Nisanurunannesi3850 Burcugvc yeni doğum yaptım 8 günlük bebeğim var😍kayseri anneleri yazisini gorunce geldim😂 Talasta oturuyorum🌸
Alev16 YuvarlanamayanPandaa Kayseri li degilim 4 senedir burada ikamet ediyorum gelin geldim 2 hamileliğim in takibini Hatice durmuş yaptı dogum evi deyken tanıstım kendisiyle cok cok memnunum kendisinden şimdi 3. Hamileliğim ay sonunda kendisine randevu aldım dogumum şehir hastesine oldu cok temiz ve ilgililerdi. Şuan pandemi sürecindeyiz ortam nasıl hiç fikrim yok