3851 Burcugvc merhaba 37+1 haftaligiz nigdeliyim ama kayseride yasiyorum yildirim beyazitta oturuyorm
Aysem3338 Emel38 sorma cnm ilk öğrendiğimde gidiyordum hiç memnun kalmadım değiştirdim hep para olarak görüyorlar hastaları herseyleri para
Vaveyla38 Burcugvc ben Kayseri li değilim ama Kayseri de yaşıyorum. Gurbette olmak çoz zor. Melikgazi deyim.
Emel38 Kızlar acildeyim ..karnım ağrıyordu..Altan muayene oldum bebek asagidaymis.1 parmak açıklık varmış? 1 parmak açıklık ne oluyor? Nts ye bağladılar şimdi..