Burcugvc Hanımlar malum pandemi var sıkılıyoruz. Burada insanın ailesi gibi oluyo gerçekten sohbet etmek istedim. Kayserinin neresindensiniz, kaç haftalık gebesiniz vs sohbet etmeye ne dersiniz?🥰🌸
prenses_annesi38 Bende 21 haftalık hamileyim köşkte oturuyorum 🤗 hangi hastaneye, doktora gidiyorsunuz?
YuvarlanamayanPandaa prenses_annesi38 medical palacete gidiyordum ama devlete geçicem inşallah daha belli değil hangi dr geçicegimde haber bekliyorum tanıdıktan
bagdat 27 haftalık olduk bugün kayseriye 3 ay önce taşındık hala doğum için doktor ve hastaneye karar veremedim dünyam hastanesi züleyha hanımda doğum yapanlar var mı?
Emel38 YuvarlanamayanPandaa bende Dünyam hastanesinden şehir Hastanesi’ne geçtim..Cevat Rıfat Cündübey e gidiyorum..venhar hanımda iyidir..Fevziye hanım i tavsiye etmem..
Birmucize_ Burcugvc Kayserili değişim ama Kayseri’de yaşıyorum. Esentepe mahallesinde oturuyorum 21+5 haftalık olduk bugün ☺️🌸
Hilal_cskn38 Burcugvc bende 14 haftalık oldum oğlum oluyor dün öğrendim cinsiyetini Kayseri talastayım
ezgioz 11+0 haftalığız. Kayserili değilim ama Kayseri’de yaşıyorum Belsindeyiz 🥰 Önce Nilgün Özer e gidiyorduk memnun kalmadık Hüma Cahit Gözüakçaya başladık ilk randevumuz çok güzel geçti 😍