Elifnuraltunay
Merhaba Elif Hanım, ben de yaptırmam diyenlerdendim. Şu an 29. haftadayım ve sadece 4 kilo aldım.yediklerime dikkat ediyorum ve bende çıkmaz zaten diyordum. Ailede de kimse de yok. 2 ayrı doktorda takibim yapılıyor, 2 si de yaptırmam gerektiğini söyledi. ve onların sözüne güvenerek yaptırdım. İyi ki de yaptırmışım. Maalesef gebelik şekerim çıktı. şimdi sürekli evde cihazla ölçüm yapıyorum. Ama yaptırmamış olsaydım hiç bilmeyecektim ve normal yeme düzenime devam edecektim. gebelik şekerinin kontrol altına alınmaması bebek için çok riskli. görme kaybı, şeker hastalığı, beyin hasarı gibi yada Allah korusun bebeğin anne karnında ölümüne kadar ciddi sorunlara yol açıyor.
Size tavsiyem doktorunuza konuyu danışmanız. Yaptırmayacaksanız lütfen evinize kaliteli bir cihaz alarak açlık ve yemeklerden 1 saat sonraki şekerlerinizi ölçün. Ama doktorunuza bunu söyleyin lütfen.