Elifnuraltunay şeker bebeğe yüklenmiyor siz içiyorsunuz bunun tamamı bebeğe geçmiyor. Ben bu olayı gerçekten anlamıyorum burda katıldığım günden beri hemen hergün şeker yüklemesi postu açıldı. Gebelikte şeker ilk aylarda ani bebek ölümlerine sonraki aylarda iri bebek oluşumuna ve doğum sonrası yenidoğan sarılığı ve hipoglisemiye sebep olur. Ailenizde şeker varsa amniyon sıvınız fazlaysa yapılan tetkiklerde gizli şekerden şüpheleniliyorsa aşırı kilo alıyorsanız şeker yüklemesi kesinlikle öneriliyor. İstemeyen de şeker yüklemesi yaptırmıyor. Şeker yüklemesinden öcü gibi kaçan anne adaylarımız iş yemek yemeye gelince hiç kaçmıyorlar. Beyaz ekmekler makarnalar pilavlar fazlaca meyveler tatlılar yeniyor şeker oranları düşünülmeden. Mesela yediğimiz 2 dilim baklavada 36 gr şeker, 80 grlık bitter çikolata paketinde yaklaşık 40 gr şeker mevcut. Bebeğimiz kilo alsın diye sabahları yediğimiz orta boy muzda 15 gr şeker var. Şeker yüklemesine gösterdiğiniz özeni hamileliğiniz boyunca yediğiniz tüm gıdalara gösterebiliyor musunuz?