gizemuakkaya Deryanur bebeğiniz eziyetten değil şekerin kana çabuk karışmasından hareket eder. Tatlı çikolata ve şeker içeren şeyler kana çabuk karışır bebeğinizde kanınızdan beslendiği için çabuk alır o şekeri o yüzden hemen hareket eder.
gizemuakkaya hafsa2020 kalıcı hastalık şeker yüklemesinden dolayı kalmıyor asla bu çok yanlış bir bilgi. Şeker hastalığına erken müdahale edilmezse bebekte kalıcı hasar olur ömür boyu şeker hastalığıyla uğraşmak zorunda kalıyor insanlar.
gizemuakkaya Elifnuraltunay ben yaptırdım ve asla pişman değilim. Mutlaka ölçülmesi gereken bişey. Hamilelikte gerekli testleri asla kafamıza göre yaptırmam dememeliyiz. Bebeğe zararı olan birşeyi zaten doktorunuz sizden isteyemez.
Edirefp Elifnuraltunay ölçülmesi gereken bişey. Annedeki şeker hamilelikde tehlikeli olabiliyor. Fakat içilen o sıvıda bi o kadar zararlı. Düzenli açlık tokluk şeker ölçümü ve kandaki başka bi değerle bu anlaşılabiliyor. Ben yaptırmadım pişman değilim. Karar sizin
Melisahsendursun gizemuakkaya peki simdiye kadar bende seker falan yoktu hamile olunca boyle sekeri olanlar oluyor mu ki acaba
deletedmom6295 Melisahsendursun hamilelik şekeri diye bir durum var. Gebeyken oluşur doğumla birlikte geçer. Yükleme bu nedenle yapılır. Bizler gibi zaten diyabet hastası olan anne adaylarına şeker yüklemesi yapılmaz. Bizlerde şeker düzeyleri farklı şekilde bakılıyor.
gulgulis Melisahsendursun evet olabiliyor. benim ailemde kimsede yok. ben yediklerime çok dikkat ediyorum. Ama şeker çıktı maalesef.
Elifnuraltunay Kızlar yaptirmaya karar verdim, cunku amcamda, dedemde vs seker var. Allah korusun bu donemde hatta hamile degilken bile duzenli kilo alamiyordum. hep bir anda hep fazla. belkide şeker var bundan bukadar oluyor, ayrica gebelikte daha da yukseliyormus Allah korusun bu bi seker hastaligi ve bebege zarar vermiyormus. cevap veren, vermeuen herkesten Allah razi olsun🙏🏻🙏🏻🙏🏻 hepiniz hakkinizi helal ediniz. 😍 herkes Allahin izniyle saglikla alsin evladini kucagina🤗