Elsa8642 ben bakırköy kadın doğumun bahçelievler semt poliklinliğinde yaptım kuzum. Malesef orayı çok geç farkettik güzel doktorlar vardı kadın doğum doktorları güzelde ilgileniyolar eve de yakın ama artık haftam geçtiği için gidemiyorum orayı tavsiye ederim güzeldi yani