Babyhappy58 Nurayademir valla tesadüf derimmm her işte vardır hayır derlerdi de 😀😀 memleketimi küçük sanıyordum bura daha küçükmüşşş
Babyhappy58 Nurayademir yanii uzak sayılır evet ama ben yürüyerek bile geliyorum oraya yürüyüş mahşyetinde 😀😀 çok da uzak değil
Nurayademir Babyhappy58 valla benm orda ve o tarafta arkdslrım var ben cesaret edmedım hiç yuruyerek 😌
Babyhappy58 Nurayademir akşamları korkutucu oluyoda gündüzleri ya allah bismillah diyip çıkıyordum taki ağırlasıncaya kadar
Nurayademir Babyhappy58 olablr benm de nuray da engelim var bnm yalnız 😌 tam kullanıcı adını yz ıstersen
Zhrblt holly napıyım valla çıktı azıcık 😅😅 bende çok iyi anlıyorum artık daha neler olcak bakalım neler🤭🙈