MinikKalbimmmm Tugcece bende thy ile uçuş yapıcam rapor mecburi gibi görünüyo bu durumda ☺️Teşekkür ederim
MinikKalbimmmm Tugcece hafif de olsa etkileniyodur bebek ama büyük sorunlar oluşmasından korktum ki oluşmuyomuş seyahat eden herkes memnun☺️Teşekkür ederim
lotussss MinikKalbimmmm ben 33. Haftada seyahat etmiştim o raporuda aldım ama hostes olan bi akrabam almasanda olurdu yolculukta yolcunun beyanı esastır dedi ☺️ Gerçektende öyle olurdu bence çünkü uçakta rapora bakmadan tek mi ikiz mi diye sordular tek dedim tamam dediler nerden bilecekler içimde kaç bebe var 😂
MinikKalbimmmm lotussss yani dimi bende öyle düşünüyorum ben ne dersem o😂 mesela benim uçuş yapacağım tarihte 28+2 oluyorum. Yani 26 haftalık desem nerden bileceklerki 😂
lotussss MinikKalbimmmm yani 😂 ben türbülanstan ötürü şişmiştim ama ya uçağa binerken sorun yoktu indiğimde ayakkabım ve tulumumun paçası sıkıyordu beni doğurana kadar öyle şiş kaldım 😂
MinikKalbimmmm Ryhnm thy aradım ama adam internette yazanı okudu direkt. E onu bende okumuştum😂ekstra sorularıma cevap veremedi hiç. Buradakiler daha çok yardımcı oldu bana yazdıklarıyla gerçekten😁
MinikKalbimmmm lotussss eyvahh🙈umarım başıma gelmez o ödem olayı🙈anlaşılan rahat şeyler giymek lazım😁
Sevde0281 MinikKalbimmmm ben 27 de yaptım ama çalışanlar 28den sonra rapor almalısınız demişti. Doktorunuza söyleyince veriyor zaten
MinikKalbimmmm Sevde0281 ben bi düşündüm nerden bilcekler haftamı diye ama riske atmicam isticem doktordan raporu. Teşekkür ederim☺️
Sabisskalay Ben 29 haftalık iken İstanbul ’a gittim . Ben genellikle anadolu jeti kullanıyorum. Oda 28 haftadan itibaren rapor istiyor. Gidiş ve dönüşte de rapor sordular bana 😊
Masalminik İlk aylarda uçak yolculuğunun bir sakıncası olur mu kızlar? 2 saatlik bir uçuş yapacağım deneyimlerden var mı ?