MinikKalbimmmm Ben hamileligimin başindan itibaren her ay uçakla seyahat ediyorum mecbur. Şimdi de haftaya 31+5 iken uçacağım. 28den itibaren evet isteniyor raporun en fazla 1 hafta önce alınması gerek. Ama gelin görün ki hiçte sormuyorlar kaç haftaliksin raporun varmi diye. Ama tabiki doktorunuza görünün yolculuk yapıp yapamayacağını söyler. Düşük erken doğum riski olmayanlar icinde bir sıkıntı görmüyorlar aksine doktorum hamilelikte en iyi yolculuk uçak diyor. Hicbir problem yaşamadım bugüne kadar hicbir sıkıntı yaratmiyor rahat oluyor.