Annecik_ iste hem oyle derin ada olunca sifat olur mu hemde bir ortamda atiyorum o su cok derindi falan derken hep adi sifat gecince ilerde rahatsiz olur mu diye dusundum.
esma06 dereni esim istememisti ama bende begeniyorum.
2kezanneo saglikla alin kucaginiza ne guzel karar vermissiniz darisi basima.
kuselcin saglikla alin kucaginiza valla bizde netlessek cok mutlu olacagim.
kubr_pak benim cevremdede yok. Icime sindirebilirsem bende koyabilirm insallah🌸