Merhabalar, derin ismini dusunuyorduk fakat bir kac yorumdan sonra acaba derin ismi cok mu sifat olarak kaliyor diye kararsiz kaldik? Esim derin ada yada derin naz istiyor.
fikirlerinizi alabilir miyim? Onerilerde olabilir.
fakat lina mira liya gibi isimler dusunmuyorum.simdiden tesekkurler