esra572 profilimde de detaylı anlattım ama kısaca yazayım buraya 3.kez kanda pıhtılaşma meğili yüzünden kimyasal gebelik yaşadım, 4. de ise kalbi gelişmediği için zorunlu kürtaj son olarak da 5.de 5 ay önce 39+6 da ayağına kordon dolanması sebebiyle kızımızı kaybettik, 5 ay sonra sımdı yeniden hamileyim ama 2 sezaryen arası kısa, içeride kanama alanım var düşük riski var ve sürekli dışa vuran regl den daha yoğun kanama oluyor, 2 güne bir klinikteyim.