Pelin__1 normaller 400 mg mi o olxuye mi denk geliomus bu folibol tam olursa800 flnmis yaklaşık yarisida 400 yapio yine diğer folikler gibi bi ölçüye geliyor. Cok da düşünmemek lazım galiba ihtiyacımız kadar folik asit alıp bırakcaz bebisler iyi olsun gerisi onemsiz