Emel38 ilk kez duyuyorum ne daha önceki 9 ayda ne de şu an doktorum böyle birşey demedi, hatta ben başka bir ilaç için bir dönem, çok büyük yarım kullansam demiştim bana kızdı çok zararlı diye. Folik asitin ne gibi sebeple yarım kullanılması öneriliyor ki, onun yerine daha düşük mg olanları yazsınlar 🙄