Mouradi bigunanneolucak Ola bilir sende iğnenin etkisi geçer canım, ama hcg idrara çıkması için erken bence ya 🙄 sabrlı ol biraz erkenden yapmışsın hem :)) bekle sen 14cü güne kadar İnşaAllah gebelik olur canım 🥰
bigunanneolucak Mouradi yok biliyorum zaten erken olduğunu sadece yapmak istedim ikinci cizgi cıkacak diye beklerken hiç cıkmayınca 😥
Mouradi bigunanneolucak Aslında erkenden iğnenin etkisi geçmiş iyi bence, yoksa bende iğnenin 12ci 14cü günü silik çıktı meğerse iğnenin etkisiymiş. Bugün test yaptım negatif, yarında adet günüm
denizinprensleri2 bigunanneolucak üzme kendini canım benim yarın bidaha yapsana bi bakalım onda da yine çıkmıcak mı
denizinprensleri2 bigunanneolucak akıntın var mı canım norlamlde akıntı olması lazımmış benimde hiç yok bide birkaç gün sonra yine bir yap test
denizinprensleri2 bigunanneolucak benim de yok canım ya bugün hafif bir adet sancısı gibi sancım var o kadar