denizinprensleri2 bigunanneolucak aynen canım ya bak napalım bizde o hanımefendi gibi günlük test yapıp bakalım nasıl olucak benim bugün 4. Günüm iğne günümü sayarsak
bigunanneolucak denizinprensleri2 gecen ay şeffaf akıntım olmuştu bu sefer olmadı. ben 10.gün yapıcam ya 🙁 benimde iğneyi sayarsak 6 ertesi günü sayarsak 5. Günüm
denizinprensleri2 bigunanneolucak aramızda iki gün varmış canım senin zaten bişey kalmamış canım 5 gün sonra yaparsın inşallah pozitif çıkar ya zor bekleyiş vala
denizinprensleri2 bigunanneolucak nedense senden yana ben çok umutluyum ya içime varmış gibi doğuyor 🤲🏻🤲🏻🥰
bigunanneolucak denizinprensleri2 canımm sağol ama 🙏🏻🥰 ben yok gibi hissediyorum cnkü gögüs hassasiyetim yok 😏 ben gebe kalınca gögüs hassasiyetim oluyor. 6 gün oldu daha bsey yok 😔 bu ayda olmadı biliyorum ama inşallah hislerin cıkar😥🤗
denizinprensleri2 bigunanneolucak bende adet olucağım zaman göğüslerim hassasiyet oluyo canım çıkar çıkar inşallah dualrımdasın 🤲🏻🤲🏻
denizinprensleri2 bigunanneolucak evet canım yazalım zaten aramız da bişey de yok hadi bakalım ama çok heyecanlı bekleyiş bu ya 🥰🥰
denizinprensleri2 bigunanneolucak bide sana bişey sorucam canım eşim ailesiyle sorunu var dün ilişki günüydü ama zorla oldu morali çok bozukmuş bide bugün olmadı ya siz kaç gün girdiniz canım ilişkiye 🤭🤭
bigunanneolucak denizinprensleri2 canım ben Perşembe oldum ya iğneyi Perşembe cuma cumartesi yaptım. Nomalde doktor pazar boş Pazartesi yap dedi ama ben yapamadım ama bugün yapıcam sonra Perşembe sonra Cumartesi yapıcam
bigunanneolucak denizinprensleri2 kuzum bizimkide biraz zorla oluyor gibi oldu valla arka arkaya olunca ister istemez biraz isteksizlik oluyor
denizinprensleri2 bigunanneolucak doktor iğne olduğu gün ve bi gün sonrayı boş bırakıyor sen niye üst üste yaptın kızzzz 😂😂😂 Allah seni napmasın güldürdün vala beni ya 😂😂😂😂 sen tam garanti yapmışsın işini vala 😂😂
denizinprensleri2 bigunanneolucak canım bide doktor bana kağıda yazıp vermişti sadece ilişki Pazartesi sabah 6 yazmış ben unutmum diye yazmıştı başka yazmamış
bigunanneolucak denizinprensleri2 yoo doktor bana öyle söylediği için öyle yaptım. Neyi komik anlayamadım tam ama ben onun dediğini yaptım
denizinprensleri2 bigunanneolucak hayır canım dalga geçerek komik demedim kuzum özür dilerim yanlış anlaşıldıysam sperm daha kaliteli olsun diye gün veriyor ya ondan dedim 🥰🥰
bigunanneolucak denizinprensleri2 yok yani kötü niyetle söylemediğini tahmin ediyorum ama anlayamadım o yüzden🤤 doktor Bana da kağıda yazdı ben onun dediğini uyguladım. Suan sancım var adet sancısı gibi. Bakalım bugünde olcak 🙏🏻 Olursa nasip artık ne diyim🙁
denizinprensleri2 bigunanneolucak aynen benimde sancım var canım bide rahmim ağrıyor ara ara canım ya eşimi ikna olursa bizim de bugün olsa iyi olur 😍