Aaaaayyyssssuuunn birprensesvebirprensannesi tesekkur ederım yarın bı resım atayım bakalım ne dıycek Doktorum
Aaaaayyyssssuuunn Gulsurmeli içimi rahatlattınız gerçekten dizinde oluyo mu sureklı yanı sayamayacağım kadar çok oluyo 3,4haftadır ama bı şansım şikayetim yada bi baskı yok sadece sertlesıyo geriliyor bu yüzden çok yırtıldım
Gulsurmeli Aaaaayyyssssuuunn evet hiç saymadım ama anlık olup geçiyor zaten bende de herhangi bir baskı vs olmuyor ve dediğiniz gibi hareketleri normal sertleşip hemen normale dönüyor. İçinize sinmiyorsa bu fotoğrafı yarın doktorunıza atın ama sanmıyorum ya endişelenecek birşey yok bence 🥰😘
Aaaaayyyssssuuunn Deryaaa25 içimi rahatlattınız ,3,4haftadır bunu yapıyo sureklı sorun olsaydı sanırım sımdıde olurdu
Deryaaa25 Aaaaayyyssssuuunn hic sıkıntı yapmayın gerçekten gönül rahatlığıyla söylüyorum psikoloji cok önemli hamilelikte
Tubasel5 Aaaaayyyssssuuunn ah benimde sürekli böyle bir haftadır sürekli hemde korkuyorum kimi kasılma çok olursa tehlikeli diyor. Ama çoğunda oluyor herhalde. Sağ tarafımda oluyor benim toplanıp ora sertleşiyor elimi koyduğumda bi kaç saniye sonra gidiyor
Aaaaayyyssssuuunn Tubasel5 benımde hep sağda oğluşum olucak ,yanı yaklaşık 4haftadır böyle yapıyo sorun olsa bı agrım sancım yada kasılmam olurdu herhalde sadece dışa doğru yitirdiği için yırtığım çok oldu
Aaaaayyyssssuuunn oykuduru21 ınsallah bizdede çıkmaz 3mayısta gıdıcem 35haftalık oluyorum sanırım nst ye baslıycaz
Aaaaayyyssssuuunn Deryaaa25 teşekkür ederım destegınız için bi video ızledım normal olduğunu söylüyorum Kağan Kocatepe
Aaaaayyyssssuuunn Gulsurmeli sımdı doktor Kağan Kocatepe nın YouTube dan videosunu hissettim 30hafta itibari ile braxton hicks kasılmaları olurmus ve normalmiş videoda tarıf edıyo tamda bizim yaşadığımız durum
Aysgl1808 Benimde böyle 33 haftaligim hep sağda toplanıyor itiyor yarın kontrolüm var yorulunca ve aksamları oluyor genelde
Gulsurmeli Aaaaayyyssssuuunn bende 30 haftalığım tam bugün yakınız neredeyse çok iyi anlıyorum sizi en ufak şeyde acabaya mı düşüyoruz ama bizim elimizde herşey hemen stres yapmak yerine daha positif olup süreci doğru bir şekilde yönetmeliyiz. Bu şekilde kendime hep telkin veriyorum sizede yazayım sizede faydası olur umarım 💜🌺
Burc1n Aaaaayyyssssuuunn Benim de böyle oluyor genellikle yorulunca ya da oturunca . Ben soluma yatınca 15 dakikaya geçiyor 🥰
Aaaaayyyssssuuunn Gulsurmeli çok teşekkür ederım pozıtıf düşünceniz için sanırım normal bu durum cunku bütün gebelerde olduğunu yazmışlar sağlıkla gelsınler