Aaaaayyyssssuuunn Güzel anneler 33haftalık gebeyim herhangı sorun yok gebelik sürecimde ,sorunum masallah bebegım hep hareket edıyor tekme atıyor ama en çok poposunu dikeltiyor resim atıyorum bi bakın yorumunuz nedir ?tesekkur ederim
birprensesvebirprensannesi Aaaaayyyssssuuunn Bu kasılma oluyor canım. Bebeğin tek tarafa toplanması. Benim doktorum gün içerisinde normal ama sık sık devamlı olursa 10 dan fazla gelmelisin dedi
Enk3333 Aaaaayyyssssuuunn benimde böyle bir sağa toplanıyor bazen bir sola göğüs kafesi kemiklerimin ağrısını sorma gitsin sevince gidiyor, bende sormuştum forum da baze anneler o kasılma ve sancı demişti bazı annelerde normal diyor ben anlamadım 😂
Mom5444 Aaaaayyyssssuuunn ay benimde aynı ya bende 31+5 haftalığım ☺️❤️ Uzun zamandır böyle yapıyor benimde ama hiç saymadın günde kaç kere yaptığını 😊
denizali_ Aaaaayyyssssuuunn ya yemin ederim aynıyız 😃😃😃bende anlam veremiyorum ama doktora gidince bebek ters dedi ama korkmayın illa öyle olacak bişey yok ama düzeliyor sonra yaramazlar maşallah 😀
Aaaaayyyssssuuunn birprensesvebirprensannesi doktoruma soylemıstım normal demıstı 🤦♀️Korktum sımdı cunku bebegım 7/24uyanık hep hareket edıyo kasıklarımda baskı falan hıssetmıyorum sadece böyle toplanıyor sevınce duzelıyo acile mi gitsem
Aaaaayyyssssuuunn Mom5444 benımde 30.hafta başladı bu şekilde olmaya herhangı bı şansım yok aslında sadece toplanıyor hareket edıyo sureklı uyanık zaten
Aaaaayyyssssuuunn denizali_ sanırım yaramazlık yapıyo ,cunku gün ıcınde sureklı hareket edıyo yüzüyo gece gündüz bıde bu dikelme olayı çok fazla oluyo sayamam bile ,ama bı sankı yada asagı baskı yok çok şükür ne yapayım ben sımdı panık oldum
Deryaaa25 Aaaaayyyssssuuunn bende 38 haftalık hamileyim benim de öyle oluyor artik büyüdüğü icin bence
Aaaaayyyssssuuunn Deryaaa25 umarım oyledır ,cunku suan korktum daha doğuma çok erken bende öyle sanıyorum ama yarın doktoruma yazayım
denizali_ Aaaaayyyssssuuunn canım İnan bende panik yaptım ama hepsi boşa çıktı ne yaparsan yap bebeklerimiz orda hareket halinde büyüyorlar çok şükür hareket ediyorlar bu bile bizim için iyi
Deryaaa25 Aaaaayyyssssuuunn hic korkma bence psikolojik olarak kendini yorma her cocuk yapıyor artik büyüdüler yerleri daraldı o yuzden benim şuan normal doğum pozisyonunda doktor da normal doğum dedi ama hareket edince aynı oylr yapıyor karnimi
birprensesvebirprensannesi Aaaaayyyssssuuunn Yarın gidin isterseniz sık olması sancı sayılıyor nstde de sancı olarak çıkıyor o bebeğin toplanmasi
Aaaaayyyssssuuunn birprensesvebirprensannesi tesekkur ederım yarın bı resım atayım bakalım ne dıycek Doktorum
Gulsurmeli Aaaaayyyssssuuunn Benim mükemmel kızımda şuan böyle 😂🤭doktorum normal olduğunu ve endişelenmemem gerektiğini söylemişti. Şiştiği zaman elini koy konuş hissetsin seni demişti.😇
Aaaaayyyssssuuunn Gulsurmeli içimi rahatlattınız gerçekten dizinde oluyo mu sureklı yanı sayamayacağım kadar çok oluyo 3,4haftadır ama bı şansım şikayetim yada bi baskı yok sadece sertlesıyo geriliyor bu yüzden çok yırtıldım
Aaaaayyyssssuuunn Deryaaa25 içimi rahatlattınız ,3,4haftadır bunu yapıyo sureklı sorun olsaydı sanırım sımdıde olurdu
oykuduru21 Aaaaayyyssssuuunn 38+5 im haftalardır yaşıyorum canım ya poposu ya ayağı ya sırtı hep dayıyor ittiriyor kendini ama böyle yaptığı zamanlar nst de bende sancı falan çıkmadı doktorumda normal olduğunu söyledi
Aaaaayyyssssuuunn oykuduru21 ınsallah bizdede çıkmaz 3mayısta gıdıcem 35haftalık oluyorum sanırım nst ye baslıycaz