Melikesvm Aaaaayyyssssuuunn bendede oluyır ayakalrını bıle hıssedıyorum yanlıs degılse elledıqım zaman ama sevınce gerı gıdıyor 🥰 yukarı kadar cıkıo bı yerde toplanıyor bıraz tuaf oluorum sankı uyusmus gbı kemıklerım degısık oluor
denizali_ Aaaaayyyssssuuunn canım İnan bende panik yaptım ama hepsi boşa çıktı ne yaparsan yap bebeklerimiz orda hareket halinde büyüyorlar çok şükür hareket ediyorlar bu bile bizim için iyi
Aaaaayyyssssuuunn denizali_ evet evet sordum doktora bı sorun yok normal bu durum diye panık yapma dedi