Kimse kimsenin doktoru değil ama tavsiye yardımcı olabiliriz tansiyonla alakalı yeni yaşamış biri olaraktan dikkat edin arkadaşlar yüksek çıkıyorsa hiç çekinmeyin direk doktorunuza haber verin gerçekten tansiyon şakaya gelmiyor benimde 12.8 falan gidiyordu ama işte bünyeden bünyeye değişiyor 24+4 Doğum yaptım bebegim 535 grm doğdu çok şükür iki ay oldu hala küvezde kolay şey değil ama çok şükür rabbime yani diyeceğim o ki direk doktorunuza bilgi verin o size ne yapman gerektiğini söyler