Gizem957 öyle demeyin 28 haftalık gebeyim dün kontrolüm vardı tansiyonum ölçüldü 12 / 8 çıktı benim normal tansiyonum da bu şekilde olduğunu söyledim doktoruma o da hayır bu şuan sınırda düzenli ölçüm yapman lazim eğer 14 / 9 görürsen hemen haber veriyorsun yatısını bile yapabiliriz dedi gebelik zehirlenmesi var mi diye önlem amaçlı tahlil yaptı bi sıkıntı çıkmadı ama tansiyonuna cok dikkat et dedi