Ben de 32.haftamda yaşadım aynı sorunu çarpıntım olunca bi ölçeyim dedim birde görürüm ki tansiyon 17/8 limonlu su içtim 3sefer daha ölçüp doktora yazdım birde acile gidip ölçtürdüm orda 10/5çıktı geçende aynı şey başıma geldi doktor kontrolüm vardı doktorun asistanı bi ölçtü 14/9 bebeğe baktıktan sonra acile git tekrar ölç dedi dinlendim ölçtü 10/5 doktor bile şaşırdı bi kat inmeyle nasıl düştü bu kadar çabuk diye Çarşambadan beri 2günde bir sağlık ocağına gidip ölçtürüyorum 12/7çıkıyor sanada tavsiyem endişe ediyorsan arada git sağlık ocağına ölçtür onlar düzenli olarak tansiyon aletini ayarlatıyolarmış yanlış çıkmaz yani