Benim kizimdada cikmisti tek taraflı 24 haftada kaybolmustu baska hic bi sorun yoktu sukur dogdu 5 yasinda gayet sağlıklı simdi 2. Hamileyim yine cikti hemde cift tarafli 2li 4lü tarama temiz gecen cuma detayliyada girdim yine baska hic bi sorun yok sadece biri sinirda kistlerin biri baya küçülmüş kaybolucak muhtemelen büyümedigi sürece bi zararıda yok endise edicek bi durum yok dedi baya rahatladım ama tamamen kayboldugunu duymadan rahatlayiycam galiba asistanının yaninda baya agladim doktorun sen bi kere yasamissin biliyosunda kaybolucqni niye uzuyosun bebegide kendini dedi ama 10 kerede yasasan her seferinde aynı endise oluyo ister istemez insallah hayirlisiyla kaybolur gider saglikla aliriz kucaklarimiza 🌸