Merhaba anne arkadaşlarım. 17 haftalık gebeyim. Oğluma Beyin Kisti ( Koroid Pleksus Kisti)tanısı konuldu. 6 milimlik bir kistmiş. Bu yapıların içindeki sıvı dolu oluşumlara koroid pleksus kisti denir. Doktorum 21.haftadan sonra kistin büyüyüp büyümediğine ilerleme gerilemeye dair kesin tanı ve bilgi alıcağımızı söyledi. Yüz doksan kaybolan bir kistmiş ve nadir görülürmüş. Endişelenmememiz gerektiğini söyledi. Aranızda bu kist tanısı konupta kaybolan ya da tanıdığınız birileri var mı? Anneyim ve endişeliyim. İlk gebeliğim 27 yaşındayım. Dualarınızı eksik etmeyin Allah rızası için. Rabbim evlatlarımıza sağlık sıhhat afiyet versin inşallah.