Shn16 rabbim evladınızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Kötü şeyler düşünmeyin. Doktorum söylerken çok rahat bir tavır takındı endişelendirmedi bizi ama ben duyduğumda çok endişe ettiğim için dörtlü test ya da yurtdışına tahlil göndermemizi tavsiye etti o da bizim içimizi rahatlatmak içindi. Ama biz kabul etmedik 21. Haftayı bekliyoruz, kistler genel de 21.haftadan sonra küçüleceği bilgisini kesin olarak verdi. Eğer Allah korusun büyüme olursa ki bu çok nadirmiş yandaş bir hastalığı olabilirmiş. Benim içim rahat etmedi ben Sühendan Benderliyi de muayene oldum. Sühendan hanım da çok çok rahattı. Geçicek sıkıntı etmeyin diye teselli etti hatta. Şuan içim rahat Allahın izniyle yavrularımızı sağ salim kucağımıza alacağız. Her namazımda dua ediyorum. Sizin için de dua edeceğim, kendinizi üzmeyin Rabbim ne verirse imtihanımız 🤲🏻