sibelyrl Ophelia bencede, ben sadece kulağa nasıl geliyor merak ediyorum karar en nihayetinde bizim karışanımızda yok zaten karıştırtmayacağımı bilir herkes 😀
sibelyrl MinnieMouse ilk hedefimiz iki ismi birlikte kullanmak olsa da zamanla tek isme düşüp sadece Leyla diyeceğiz gibi geliyor zaten 🤣
Demetk sibelyrl sende benim gibisin ufacik bir begenilmemede etkilenip acaba kararsiz kaliyosun.leyla ada ismi guzel.ama benim kizim olsaydi koyacağim isim.zeynep ada olacakti.
sibelyrl Demetk zeynep ada da çok güzelmiş🤍 balık burcuyum ne kadar etkilenmem desemde etkilenirim evet🤣
Demetk sibelyrl vallah ben şajsen etkileniyom.bendw oglum olucak semih ve miraç istiyomm.eşimde cesur diyor beni dwlirtcek.sanada sorayim.bari cesur nasil sencw
Cennet-polat sibelyrl sizin için bukdr güzel bir anlam katmisken hiç düşünmeyin supe duymayın güzel sağlıkli bir bebiş olur insAllah 💕
sibelyrl Demetk cesur güzel söylemesi ve anlaması da kolay, ben ona da dikkat ediyorum çünkü semih de güzelmiş ama
sibelyrl Eligulu aklıma gelmiyor değil leyla gibi geziniyosun falan derler ama Leyla’nın anlamı gece demek, neden alık anlamında kullanıyolar anlamıyorum
2cocuk1kediannesi İki isimi hiç bir zaman mantıklı bulamıyorum bana külfet gibi geliyor şahsen. Tabi renkler ve zevkler tartışılmaz😇 İki isimde ayrı ayrı hoş isimler. Keşke sadece Leyla ya da Ada koysanız. Sağlıklagelsin güzel kız.
sibelyrl 2cocuk1kediannesi bende hep böyle düşünürdüm ama eşimde bende vazgeçmiyoruz ben Leyla diye diretiyorum o Ada diye mecbur böyle bi çözüm bulduk. Eşiminde iki ismi var ama ikinciyle seslensen dönüp bakmaz bile. Bizde ilerde kızımız hangisini kullanmak isterse onu seçer diye avutuyoruz kendimizi😊
Tuba_35 sibelyrl leyla ismi dünyadaki en güzel kız ismi olabilir annemin ismi abimin kızının adı olmasa kızım olduğunda koyardım ama oğlum olucak ada ismi de gayet güzel ama kesinlikle leyla ismi çok özel bir isim ismi gibi özel bir kadın olsun miniğiniz inşallah 🤍
balbocegimm sibelyrl canim oncelikle önemli olan sizin begenmeniz isimde guzel yani öyle kötü bir isim değil ben sahsen kendim 2 isim birden konulması taraftarı degilim sevmiyorum zaten genelde koyanlarda 2ismi birden kullanmıyor
sibelyrl balbocegimm aynen eşimde iki isimli o da kullanmıyor😀 Leyla ağır gelirse Ada’yı kullanır ilerde diye avuttum kendimi yoksa bende tek isimden yanaydım hep.
Ozlem23 sibelyrl bence güzel ilk başta garip gelenlerde kullandıkça alisirlar bana isim uyumu kojisi biraz garip geliyo birkac kere söyleyince insanın ağzı alisiyo zaten beğenmeyen küçük oğluna almasın boşver 😄😄