Msde_srds sibelyrl bende beğendim çok güzel adıyla yaşasın inşallah ömrü uzun olsun küçük hanımın 👼❤🌺
sibelyrl balbocegimm aynen eşimde iki isimli o da kullanmıyor😀 Leyla ağır gelirse Ada’yı kullanır ilerde diye avuttum kendimi yoksa bende tek isimden yanaydım hep.
ipek_bulde sibelyrl isim çokkkk göreceli bir kavram istediğiniz ismi takın illa ki ağız büken her daim olacak. Siz karar verin yeter