Selam hamişler 20 haftalık hamileyim kız bebek bekliyoruz, bu tarz başlıklar çok açılıyor farkındayım ama affedin benim için önemli🌸
Kızımızın ismini Leyla Ada koymaya karar verdik, çevremizdekilere söylediğimizde genelde güzel tepkiler alıyoruz ama duyduğu anda ağzını yamultanlarda var bilirsiniz işte😂 ben fikir almaya bayılırım💓 üşenmeyen anne adayları Leyla Ada ismini bir kelimeylede olsa yorumlarlarsa çok sevinirim sizce nasıl🤍