Kuben Hilaluzuun keselerin ölçümü beş haftalıkla uyumlu çıkmıştır oluyor öyle bazen haftaya daha net belli olur. Hayırlı olsun 🥰
Hilaluzuun Selinda ama 3 haftalık da 140 değeri cıktı yüksek olunca ikiz olma ihtimali olur diye biliyorum
Selinda Hilaluzuun 3 haftalık için 140 yüksek mi bilmiyorum. Önceki gebeliğimde 5 haftalıktı mesela 1200 lerdeydi. 140 normal bir değer diye biliyorum. Yine de doktorunuza danışın. Ama bu betanın çoğul gebelikle alakası yok
prensimibeklerkenn Hilaluzuun bn 6 haftalıkken 25 binlerdeydi tek kese ve tek bebek iki kese ikiz demek mi bilmiyorum ama beta vucuda dağılan hormonal ilgili ikiz olduğu beta dan anlaşılmaz die biliyorum
Nusyaa Hilaluzuun beta değerim düşüktü hatta iki katı artışta olmadı ama ikiz gebeyim beta değeriyle alakalı olduğunu düşünmüyorum bunun
Mrtmn Hilaluzuun 5 haftalıkken net iki tane kese gördü doktorum 1 hafta sonrada kalp atışlarını duyduk inşallah sizinde öyledir
Hilaluzuun Mrtmn Mrtmn benim de bugun 5 haftalık iki kesen var gibi dedi haftaya kesin söylerim dedi kalp atışı duyulmadı ya
Hilaluzuun Mrtmn ay inşAllah işte kalp atışını da haftaya iki kese olup olmadığını da haftaya dedi ama var gibi belki de olusamadı dedi
Hilaluzuun Mrtmn bana iki resim verdi iki kese de ölcüleri farklı ama iki ayrı resim keseler yoksa yan yana mı olması gerekiyor
Morvy Hilaluzuun beta yüksekliğinin tek veya çoğul olduğu anlaşılmaz alakası yok hem sizinki düşük bir değer benimki 29.800 çıktı ama tek gebelik haftanıda son adet tarihinin ilk gününe göre hesaplıyorsun
Rabianurr7 Morvy bir sıkıntı oldu mu bebekte benimde 5+4 te 22 binlerde çıkmıştı sağlıklı bir gebelik mi bebis iyi mi
Zu_leyha Hilaluzuun valla bende bilmiyorum birinde bebek yok diğerinde varmiş karnim büyüdükçe o boş olan kese kendiliginden yok olcakmiş doktor öyle dedi