Zu_leyha Bilmiyorum ayrı keseydi ikiside persembe gunu kontrole gittigimde belli olur kaybolup kaybolmadiği bazi gebelerde bu durum olabiliyomuş oyle dedi
Rabianurr7 Morvy bir sıkıntı oldu mu bebekte benimde 5+4 te 22 binlerde çıkmıştı sağlıklı bir gebelik mi bebis iyi mi
Morvy Rabianurr7 ben şuan 20+5 haftalığım 2 li test olsun detaylı ultrason olsun hepsi şükürler olsun temiz çıktı 🌸beta değerinin yüksekliği veya düşüklüğü aslında bebeğin sağlığıyla bir alakası yok😌sen kaç haftalıksın peki?
Rabianurr7 Morvy suan 11+4 um biraz yüksek çıkınca tedirgin olmuştum kromozomsal yada kalp hastalıkları belirtisi fln yazıyodu netten araştırınca onun icin sormak istedim teşekkür ederim Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin insaAllah🥰🤲🌸
GulcanDongel Merhaba, benim adet 1 gün geçti evde çıktı iki gün sonra gittiğim de 1333 çıktı sonucum, bi kaç gün sonra gittiğim de iki kese vardı ikizlerim olacaktı. Değer yüksek çıkınca ikiz olma ihtimali var. Benim öyle oldu yani.