Hilaluzuun Bişey danışmak istiyorum 6 Nisan da beta değerim 140.0 cıktı bugun hastaneye gittim doktor 5 haftalık iki kese var gibi gözüküyor dedi yani 6 Nisan da 3 haftalık mı 4 haftalık mı oluyor beta değeri yüksek olursa ikiz oluyor diyolar sizin bilginiz var mı?
Rusen96 Hilaluzuun evet beta degeri haftana göre cok cok yüksek çıkarsa çoğul gebelik oluyor diye biliyorum
Zu_leyha Hilaluzuun son adet tarihine gore kac haftalik hamile oldugunu söylerler ama betayla ikiz gebelik alakalimi bilmiyorum bende o haftalarda 2kese vardi birinde bebek yoktu sonradan diger kese kaybolcak denildi
Beyzan Hilaluzuun Son adet tarihin ne zaman .beta ile ikiz olmasının pek alakası yok deniyor özellikle pek çok ikiz annesi beta ile değil ultason ile anlamış ikiz oldugunu
Hilaluzuun Zu_leyha 5 haftalıkmış bugun gittim doktora iki kese var gibi ama oluşmamış da olabilir dedi 6 Nisan da beta 140 olunca o zaman da 3 haftalık falan beta değeri yüksek olduğunda ikiz olma ihtimali varmıs
Hilaluzuun Beyzan bugun ultrasondan doktor dedi ama belki oluşmamıştır da dedi ama iki kese var gibi haftaya tam belli olur dedi
Glbnpk Hilaluzuun iki kese dediğinin fotoğrafı var mı acaba? Bana da iki tane kist var dedi meğer hamileymişim onlar da gebelik kistiymiş. Bebeğin tutunması için gerekli olan kistlermiş. O iki kist küçülerek yok oldu ve tek bir kese oluştu. Beta değerlerimiz de yakın benim 254 ken bu şekildeydi. Belki sizin de böyledir.
Mk34 Beta değerinin yüksekliğine gore gebelik tekil yada çoğul teşhisi yapılmaz, ultrasonda ancak bu kanıya varılabilir en dogrusu kalp atışının duyulduğu gündür.Ama doktorunuz iki kese var dediyse çoğul demekki ilerki haftalarda netleşir
ug_fa-3diplomalianne Hilaluzuun çoğul gebeliğin betayla alakası yok kuzum bidahaki muayenede kesinleşir inşaeAllah çünkü sadece ultrason ve kalp atışıyla belli olur çoğul gebelik
Mrtmn Hilaluzuun 5 haftalıkken net iki tane kese gördü doktorum 1 hafta sonrada kalp atışlarını duyduk inşallah sizinde öyledir
Zu_leyha Hilaluzuun valla bende bilmiyorum birinde bebek yok diğerinde varmiş karnim büyüdükçe o boş olan kese kendiliginden yok olcakmiş doktor öyle dedi
Selinda Hilaluzuun beta ile ikiz gebeliğin alakası yok. Ben bebeğimi 5+6 haftalıkken öğrendim ve beta değerim 21 binlerdeydi. Ona rağmen tek gebelik.
Hilaluzuun Selinda ama 3 haftalık da 140 değeri cıktı yüksek olunca ikiz olma ihtimali olur diye biliyorum