Ist3434 Annesionu-yer neden bu kadar kotu isimler sectiniz yazik degil mi cocugunuza muhtemelen hic sevmedigi bir isimle omur gecirecek
Alev16 Annesionu-yer eski isim olarak Emine Hatice Ayşe Zehra yani bu tür isimleri düşünseniz. Düşünceniz saygı duyuyorum ama bu isimlerin bebeginize koyucaksınız büyüyünce ismini sevicek mi bu da var yazdıgınız isimlerini begenemedim kusura bakmayın
Annesionu-yer Alev16 çok kararsız kaldım berceste diye diretiyordum aslında anlamı çok hoş ve eski bilinmedik
mmavi Annesionu-yer Cocuga modern isim sevmiyorsunuz diye boyle isimler koymayin ilerde zorlanacak ve begenmeyecektir🤦🏼♀️ farkli klasik isimler bakin en azindan.
sabirsizannecik Bence bunlar hiç hoş değil ne bilim eski isim seviyorum diyorsanız da başka isimler bakın mesela bergüzar nevbahar nazenin hani kulağada hoş geliyor ama ufacık bebeğide Nuriye diye sevmek bı tuhaf geldi 😂 yine tercih sizin tabiki
Eylulunannesi-2 Annesionu-yer alınma cnm hepsi kötü. Fikir soruyosn dye söyluyorm. Bunlar nasıl isimdr böyle 🙄ayşe falan koy daha iyi