Annesionu-yer bazı isimler vardır duyunca anası babası daha doğar doğmaz kötülük etmişler çocuğa diye düşündürtür, hiç mi sevmediler bu bebeği dedirtir, eminim niyetiniz çocuğunuza kötülük etmek de değildir ve eminim onu doğmadan seviyorsunuzdur ama bu isimlerin herhangi birini günlük hayatta duysam ilk yazdıklarımı düşünürdüm…. buraya yazıp fikir sorduğunuz için söylüyorum, bu isimlerden biriyle çocuk büyürken çok zorluk çekecektir, bencillik etmeyin koyarken, büyürken yaşayacaklarını da düşünün. Zeliha var mesela, eskimez, zeynep var, elif var, Ayşe ismi çok güzeldir, zehra da keza. Bestamiye, berceste, nuriye büyürken hep ismiyle alay edilecektir.