Mom041 Annesionu-yer çok ağır değil mi hepsi ya Nuriye falan ne bilim hangi yılda kaldı. Diğerleri de çok uzun geldi bana benim fikrim kusura bakmayın
Nurunannesiii12 Annesionu-yer hiçbirini yani bence 🙄begenemedim hiç Fahriye ahsen isimleri bunlardan çok çok güzel hanı eski ama.guzel.bunlar ne böyle Sanki buyuklerin adını sıralamış gibi görünüyor 😒😒🤦♀️
busegrr Annesionu-yer berceste diye bi dinlenme tesisi var uzun yolculuklarda otobüslerin durduğu aklıma o geldi🙄
Glbnpk Annesionu-yer çok daha güzel eski isimler var bence onlardan düşünün. Tabi siz beğendiyseniz bunlar da güzeldir ama dışardan bakan biri olarak fikir vermek istedim sadece. Fahriye, Mihriban, Ayşegül, Dilruba, Emel, Gülizar, Güzide…
[silindi] Annesionu-yer evet ben de oyle ama eski isimlerden de cok guzel isimler var yanlis anlamayn yargilamak degil amacim tabiki sizin evladiniz istedgnizi koyarsiniz ama garip geldi bana bunlar 😊 eski isim onereym yine ayşe, zehra, fatma, feriha, leyla…😊
Nurunannesiii12 Annesionu-yer çocuğunuz büyüyünce beğenecek mi bunu da dusunmelisiniz. Büyüyünce isim değiştirmeler çok oluyor bence çocuğunuz u da düşünün beğenir mi.gibisinden👍😊 eski olup hos güzel isimler de var
Taze_gebe Annesionu-yer alınmayın lütfen ama sormuşşsunuz hepsi birbirinden kötü😣 eski ama çok şık isimler de var ama tabi sizin zevkiniz nasıl isterseniz
Ebrulisss Bercestenin anlamini cok begeniyorum , siz hangisini begeniyorsaniz icinize ne siniyorsa o olsun bana kalirsa hamide ismide cok guzel .. Yani arasında secim yapsam ya berceste ya hamide olurdu . Tercih meslesi ben daha kisa isimleri seviyorum ece , ela , eflin gibi . Tabi sizin fikriniz 🤗🤗🙏
[silindi] Annesionu-yer ay çok özür dilerek söylüyorum ama biraz ağır isimler gibi 🙄 eski isim seviyorsanız Müjgan,Leyla,ayşen,nazenin,yıldız bu isimleri de düşünebilirsiniz