Haticecakirr Yaa 😍😍😍 Ben ilk bebeğime hamile olduğumu öğrendiğimde direk erkek olacak demiştim, gönlümden de erkek geçiyordu ne yalan söyleyeyim. Öyle de oldu çok şükür ❤️ Kendimi hiç kız annesi olarak hayal edemezken ikinci hamileliğimde de kız bebeğim olması için dua ettim. Rabbim gönlüme göre verdi çok şükür 🥰 16+4deyim, kızımızı bekliyoruz şimdi dört gözle 😇 Tabii detaylı ultrasona kadar içim kıpır kıpır, doktorum %95 kız dedi, detaylı da çok daha net göreceksin dedi, bekliyorum 🤩