Haticecakirr Prensesi olacak anneler neler hissediyorsunuz hep kızım olsun istedim ve bugün yüksek ihtimalle kızım olacağını öğrendim 17+3 günlük bir kız annesiyim sanırım çok mutluyum siz neler hissettiniz ilk duyduğunuzda 🌸🥰
Nrokc Haticecakirr O kadar sevindik ki doktorun net bi şekilde kız diyip açıklamasına rağmen babası ayrı ben ayrı ‘kız mıı, kesiinn, değişmez dimi, kıızzz’ diye diye artık doktor evet evet %100 diyerek bizi sakinleştirdi 😅🥰🌸🥳😍
Miskokulum35 Haticecakirr çok mutlu oldum eşim daha da mutlu oldu. Şimdiden onun için kaygılıyım. Allahım hayırlı evlatlar nasip etsin herkese. Şansını bahtını açık etsin güzel eylesin💜
kuzucumoglum Haticecakirr bende hep kızım olsun istiyordum eşimde hep duasında ikiz istiyordu rabbim bize iki mutluluğuda verdi doktora gittiğimde hiç kalkmak istemiyorum hep onları izleyim istiyorum yaptıkları herşey beni benden alıyor😊
Haticecakirr Miskokulum35 amiiin inşallah canım benim hayırla alırız kucaklarımıza hepimiz inşallah 🥰
Sedasmsk Haticecakirr bende 18de öğrenmiştim net kızım olcagini suan 20 haftaligiz bende eşimde kiz istiyorduk gönlümüzden geçen oydu ama sağlıklı olması en onemlisiydi bize 14de erkek demisti doktorumuz kendimizi ona alistirmistik ama sonra kiz oldugunu ogrenince cok sasirdik inanamadım ben ama suan alıştık hatta bi kac pembis şeyler bile aldik 😊
Haticecakirr Sedasmsk ay en başta alışmak zor olmuştur 😂 bende korkuyorum detaylıda değişir mi acaba falan diye bugün bizde hastane çıkışı ve pembiş bir battaniye aldık 😂
rukiyeeefeee Haticecakirr mutluyum heyecanlıyım endişeliyim yaa değişirse cisiyeti diye 😅iki oğlum var bu üçüncü bebeğim 🥰
kuzucumoglum Haticecakirr benim eşim bazen kiziyor kizlarimiza nazarı başkası değil sen edicen diye 😊
Sedasmsk Haticecakirr evet zorlandık hala bi şüphe var içimizde bizimde detaylida değişir mi acaba diye valla esim diyo erkek çıkarsa giydirirsin bunları ben anlamam diye pembe pembe 😂
rukiyeeefeee Haticecakirr bana 16. hafta da erkek sanırım dedi hocam emin misiniz benim iki oğlum var dedim kesin konuşmuyorum bacakları kapalı gördüğüm kordon bağıda olabilir dedi 22. haftada detaylıda galiba kız dedi kesin söylemedi hala içim içimi yiyo 24. haftada farklı foktora gittim orada hem detaylı hem normal usg de kız dediler çok şükür dedim 28 zde yine gittim kız dediler ama hala endişe var doğum da değişen bile olabiliyormuş o yüzden endişem 😅😅🥰🥰
Haticecakirr Znrr ay maşallah ne güzel birlikte büyürler arkadaş olurlar sana inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım 😍😍
Esraakk Haticecakirr Benim de 19 haftalık 😍 kızımız olacak. Gurbetteyiz arkadaşım geliyor diye çok seviyorum
Askiletotomsu Haticecakirr ayy ne çok isterim sağlıklı sakin bı kızım olsun ☺️ Ailede hep erkekler var da bizim. Yine de bı ümit iste
Haticecakirr Askiletotomsu bizim aile de ful erkek görsen hele eşimin ailesi bir tane kız yok tek kız olcak bakalım 😍