Bendede kan pıhtılaşması var son ikisinde kan sulandırı kullanmama rağmen olmadı düşük yaptım doktorumu değiştirdim genetik testi yaptım rahim filmi çektim yok herşey tertemiz yapmadığım tahlil kalmadı sonra bir doktorla tanıştım durumumu anlattım sana farklı bir tedavi uygulayacağım dedi şuan coraaspirin günde iki defa kan sulandırıcı iğne vuruluyorum günde bir tane yeterli gelmiyormuş yanına günde 3 defa dupaston hormon ilacı kullanıyorum haftada bir düşük önleyici kullanıyorum ve günde bir defada prednol kullanıyorum bu prednol ilaç çok önemliymiş vucüdum bebeği yabancı bir cisim gibi algılayıp atıyormuş buda buna engel direncimi düşürüyor. İnan doktordan doktora çok fark var.