Sineemiis Bebeğimi de kaybetmişim bugün kalp atışının durduğunu öğrendik . İçim buruk imtihan ağır her testi yaptırıp gerekli tedaviyi almama rağmen nasip olmadı yine olmayınca olmuyormus bizim payimiza sabretmek düşüyor galiba 😔 yarın kurtaj olucam bu sefer bebeği genetiğe gönderecekler başka da elimden gelen yaptıracağım test kalmadı tüm hamileler nolur bana da dua edin bizde hayırlı sağlıklı evlatlara sahip olalım insallah 😞
1bebeklianne Sineemiis insAllah hayirlsiyla en kisa zamanda nasip eder Rabbim canim bol bol dua et. Benim 2.5 yil sonra oldu
Mavi34 Sineemiis canim Basın sağolsun son imtihanin olsun insallah tez zamanda kucağını doldursun rabbim diyelim
Aysem3338 Sineemiis herkesin bir sınavı var bu hayatta canm seninkide sabır emin ol Sabrinin sonunda sevinen sen olacaksın önemli olan bu sınavı güzel vermen sabırlı olman dualarını eksik etme Allah yardımcın olsun canim
sema3554 Sineemiis allahim sana sabır versin en hayırlı zamnda hayrli bir bebiş nasip etsin neyin ne zamn olucagi hic belli olmuyo bende 26 hafdalik bi kayip yasadim seni anlayabiliyorm sabırlı ol kardeşim baska dencek bsy yok.
Dyguuuuuu Sineemiis yaaa çok üzüldüm canım:(( peki hissettin mi? Yada bi belirti olmadı mı kanama kusma agrı vs
Sineemiis Dyguuuuuu hayır hiç bir belirti yoktu 4 gün önce duymuştum kalp atışını bugün 2. Doktora randevum vardı alttan baktı duyulmadı
Zezeeeyyldrm Sineemiis kan pıhtılaşmanızda mı yok?? Allah sabır versin inşallah rabbim hayırlı ramazanın yüzü suyu hürmetine sağlıklı evlatlar nasip etsin
Bebegim4 Sineemiis canım benim çok üzgünüm rabbim sabırların en büyüğünü versin seni o kadar iyi anlıyorum ki 3 evlat kaybettim4. Bebeğime hamileyim kanama alanım ve düşük riskim var 😥 ne desem boş içini soğutmaz onuda biliyorum dualarım seninle
Bebegim4 Sineemiis kuzum benim 3. Bebeğim de bu şekilde oldu aynı haftada kan pırtılaşması varmış çok değil ama meyil dedi testlerini yaptırdın mı
Zeynep_ayaz Sineemiis Sabretmek o kadar zorki bide şöyle düşün demekki zamani var rabbim seninde yuzunu guldurur insallah hic ummadigin anda sende o mutlu haberi alicaksin gör bak 😒🤲
Bebegim4 Sineemiis vallahi napcamığımzı şaşırdık kuzum bende aynı kanama alanı var düşük riskin var diyolar sebeb de yok nasip oldum mu oluyo olmadım mı naparsak yapalım olmuyo 😥 bol dua edip rabbime sığınalım rabbim kerimdir inşallah 🙏🏻