Sineemiis Öncelikle geçmiş olsun rabbim yardımcın olsun hikayen bana benzediği için yazmak istedim bende 4defa bebeğimi kaybettim ve bu aralarda yapılacak tüm testleri yaptırdım 2 genimde heterozigot kan pıhtılaşması çıktı ve iğne kullanmama rağmende bir bebeğimi kaybettim kürtaj oldum 1ay sonra beklenmedik bir gebelik yaşadım kanamalı başladı ve kesin düşüyor diye başka bir doktora göründüm sonuçlarımı götürdüm niye böyle oluyor diye sormaya öncelikle muayene etti ve 4 haftalık hamile olduğumu şu an düşük yapmadığımı söyledi sonuçlarıma baktı ve bana senin vücudun gebeliği red ediyor bağışıklık sistemin bebeği virüs gibi algılıyor ve atmak istiyor dedi ve bunun için bana 1kutu kullanacağım decort 0,75 diye bir hap verdi birde kanama için progestan 200mg eve gittim ama hiç ümidim yoktu bu ilacı kullanmaya başladım 2hafta sonra kontrole gittim ve bebeğim oluşmuştu yani ilk kez o kesenin içinde bir bebek ve kalp atışı görebildim artık ilaç mı rabbimin mucizesimi bilemiyorum ama benimde anne olacağımdan hiç ümidim kalmamıştı sana umut olmak için yazmak istedim ben hiç isyan etmedim elbet çok üzüldüm yıprandım hatta bebeğim 2aylıkken aldatıldığımı öğrendim ve eşimden boşandım çok zor günlerle şükürler olsun ki oğlum çok güçlü çıktı 6.ayı geride bırakıyoruz isyan etme pes etme iyi bir doktor bul ve bu ilacı sor derim sana. Her zaman olmayanlara da dua ediyorum zaten ama dualarımda sana da yer açıyorum rabbim tez zamanda seninde kucağını doldurup yüzünü güldürsün inşallah 🤲