Emirle bende sağlık çalışanıyım eşimden dolayı özel sağlık sigortam bi çok iyi hastaneyi karşılıyo gittiğim doktorlar da gerçekten adı duyulmuş doktorlar detaylıyı hem devlete hem özele yaptırmıştım randevu buldum diye ama eşimi almadılar bi de özel de yaptırdık erkek dediler şimdi düşünüyorum şu anki doktorum mu yanıldı acaba ama kız olduğunu bende gördüm detaylıda da erkek diye gösterdiler kafam da deli sorular 😅