ruyadandunyaya bize de erkek demişti doktorumuz, yanılan bir doktor değildi. 4 hafta sonraki muayenemde yüzde yüz kız demişti ben de eşim de şoka girmiştik insan kendini hazırlıyor kızsa da erkekse de 😂 üç beş parça kıyafet almıştım 4. Ayda olduğumuz için gidip kıza değiştirdim. Bana deseler ki şimdi erkek şaşırmam 😂 sizin 31. Haftada biraz daha fazla şok edici olmustur tahmin edebiliyorum🤭