Canım benim, benimde farklı ultrasonda herşey iyiyken kanda yüksek çıktı. Doktor bana da söyledi başta yaptırmıcam benim çocuğum herşeye kabulüm dedim tabiki hala öyle düşünüyorum ama psikolojikmen acaba acaba demekten mahfoldum. Bu süreçte çok yıprandım zar zor da olsa karar verdim.. Yaptırmak istedim çünkü yüzde yüz sonuç verecekti. Haftam 14 olduğu için sıvı aldıramadım ama aynı eşdeğer olan bebeğin eşinden parça aldırdım karnımdan iğneyle. Ve çok şükür ki sonuçlarım temiz çıktı şuan çok rahatım kafam çok rahat boş yere kendimi strese sokmuşum bebeğimi strese sokmuşum. Umarım yoktur sizin de Ama herşey Allahtan tabiki. Olacağı varsa hertüelü oluyor benim cvs (parça alımı) yapıldı ve düşük ihtimali var dediler yaptıktan sonra (%1 ve 5 ihtimal ) ona rağmen kabul ettim ve hiçbir sorunum yok çok şükür🙏🏻 Sağlıkla alın kucağınıza zor bir süreç ama sakin olun en önemlisi..