marysmom sophia yani detaylıya girdiğine göre muhtemelen20-24 . Haftalarda . Keşke yaptırsaymış . Şimdi içi rahat ederdi ikili testte brişey çıkmadı diye
sophia marysmom Onemsenmiyor nasilsa allahtan ne geliyorsa diye ama. Aslinda annenin psikolojisi icin de bebek icin de cok onemli. Hayirlisi olsun
sophia Gammzelii ikili yapilmaz artik. O erken tespit icin onemliydi. Suan detaylida boyle bir sey soylendiyse artik isin pesini birakma ne gerekiyorsa yaptir. Gecmis olsun
marysmom Gammzelii belli bir haftadan sonra iki test yapılmıyor ama siz yine de araştırın. Benim size tavsiyem ikili test değil iyi bir peritanloga gitmeniz
M_syyr93 Gammzelii Gammzelii bi doktora daha görünmeni tavsiye ederim . Ultrason konusunda uzman olan bir doktora. Benim ikili test yaptırdığım doktor burun kemiğini görmediğini söyledi.ense kalınlığı da biraz fazla dedi.ve riskim 1:50den yüksek çıktı.sonrasında başka bi doktora gittim .doktor burun kemiğini gördüğünü söyledi.ense kalınlığı da gayet iyi dedi.ama bizim içimiz rahat etmedi yine de fetal DNA yaptırdık sonuc çok şükür temiz geldi.
marysmom Gammzelii yani doktorlar yanlış ölçüm yapabilir ya da cihazda anlık sorun olabilir ya sa doktor çok kısa görmüş ama diğer doktor o kadar da kısa görmeyebilir o yüzden bir başka doktordan (perinatolog)daha görüş alıp ona göre hareket etseniz sizin için daha iyi olur
Ask7171 Gammzelii merhaba bendede ense kalınlığı fazla çıktı banada amniyosentez dediler rendevu aldık 16. Haftamda yaptıracağız başka hiçbir şey yok sadece ense ölçümü fazla böyle durumlarda ikili teste gerek duymuyolar oda riskli çıkacak diye bana yapmadılar ve 4 doktora gittim dördüne aynısını dedi Rabbim bebeklerimizi sağlıklı kılsın inşallah
Pambix Gammzelii Burun ölçümü kaç çıktı ? 2.2 mm altındaysa şüpheli bulurlar ama kesin demek doğru olmaz.
Ask7171 Gammzelii binde bir düşük riski var dedi yaptirmiyacaktim aslında ama neyi beklediğimizi bilelim dedi doktorum inanın çok zor… bir hafta neler çektim Allah bilir inşallah korktuğumuzu yaşatmaz Rabbim
[silindi] Gammzelii Hiç canını sıkma ilk yeğenime %90 down dediler şuan 10 yaşında hiç bir sıkıntısı yok çok şükür eğer sıvı alındığında kesin downlu derlerse aldıracaksan yaptır ama bence hiç riske atma bebeğini herşey Allahtan
M_syyr93 Gammzelii benim yaptırdığım teste kromozomla ilgili herseye bakılıyordu.yani trozomi 21,trozomi 13, trozomi 18 ve cinsiyet kromozomlarına. Yani kromozomal sayısıyla ilgili bi sorun varsa çıkıyor ortaya . Allah kimseyi cocuguyla sınamasın tabi.