Gammzelii canım ilk önce başka doktora git hem sıvı almıyorlar senden kan alıyorlar oda çok basit bi şeymiş bizde tarama testinde çıktı down sendromunlu sonra test yaptır dediler ama ben öyle olsa bile aldırmayı düşünmediğim için yaptırmadım vardır Rabbimin bi bildiği dua ediyorum Rabbim hepimizin evladını sağ Salim kolaylıkla elimize almayı nasip etsin öyle doğsa bile çocuğum Rabbimin imtihanı belki şimdi imtihan ediyor beni ne yapacak aldıracak mı isyan mı edecek diye test yaptırmak istiyorsan korkma sadece kan alıyorlar ücreti en son 8-10 bin civarı idi oda zaten kolundan aldıkları için bebeğe zarar verecek bir şey değil