Min23 Anne54 değişiyor ama.genelde 10 tane oluyor içinde L beden alın daha rahat kullanırsınız. Bi paket yetiyor zaten. Ondan sonra normal pedler kullanırsınız
Brcozkn Anne54 içerisinde 20 tane var kesinlikle L beden öneririm ben 11 tanesini kullanmıştım 1 paketin yarısı bile yeterli oluyor yani ben de öyle olmuştu 😊
Adaaa34 Anne54 L beden alabilirsiniz lastikli zaten büyük yada küçük olmaz.Ben 1 paket aldım 10 tane vardı bazı paketlerde 9 oluyor.Genelde yeterliymiş o tarz yorumlar okumuştum.Ben 8.ayımdayım kilom 69 L denedim hiç sıkıntı yok😃
Tugba1421 Anne54 ben L beden aldım 1 paket yetmişti bana sonra normal pede geçtim.74 kilo ile dogum yaptım.sezeryan olduğu için dependden sonra pedde zorlanmadim çok aşırı olmadığı için
Anne54 damlaaltinay ben ayrı ayrı gördüm canım s m hiç görmedimse markette bi L vardı bide ayrı Xl vardı xl büyük olur diye düşünüyorum
Anne54 ysfali06 evet heryerde var bulabiliriz pedi de normal alıyoruz dimi hamilelikten önce ne kullanıyorsak öyle bi ped alıyoruz
ysfali06 Anne54 lohusa pedi var ama normal pedden farkı nedir bilmiyorum almadım ben evde normal pedlerden kullandım
ysfali06 Anne54 bide ben kilodu eve gelince kullanmaya başladım. Çünkü hastanede doktor kontrol falan etti 2 defa hasta bezi daha kullanışlı oldu açması falan daha rahat bunu indirmek zor olurdu.
Anne54 Ronam peki doğumdan çıkar çıkmaz bunumu kullanıyoruz yoksa onlarmı bize 1 tane hasta bezi veriyor 🤔
Eeeeannesi Anne54 ben ilk doğumumda 1 paket almıştım ama içinden sadece 3-4 tane kullandım 1 pakette 10 tane var