Anne54 ben kiloluyum xl aldım rahat ettim bir paket yetti. Yani benim sezeryanla oldu kanamam adet kanaması kadardi ondan da olabilir. Kanamaya göre ihtiyac değişir ama şimdilik bir paket almanı tavsiye ederim kanamana göre ped yada depend devam edersiniz