Almi4134 Oyle saatim falan da yoktur istediğim zaman yerim ara öğün yapmayı de sevmiyorum pek oyle acikan bir insan değilimdir bazen bebek için bir iki bir sey atarim ağzıma odur yani ben hala sebebini merak ediyorum
Dyg61 haticeramisaslan ben sabah kahvaltı yapıyorum akşama kadar hiç bişey yemiyorum akşam da yatana kadar yiyorum benim bebeğim napsın ?😄😄
Almi4134 Dyg61 benim de aksam yemekleri fazla kaciyor dogrulamiyorum bile fkkd sey gibi olmuş bu soru soda içtim bebeğim erir mi djksksls
Dyg61 Almi4134 hahah😄 aynen çok şükür Google diye bi icat var her zıkkım da yazıyor ben buraya yazmadan önce oraya bir bakıyorum hamilelikle ilgili konuları 9 ay geçmez böyle birde bunun doğum sonrası var Allah yardımcısı olsun arkadaşın ☺️
Nkayserili90 milena11 valla bilemedim ki ilk ya ondan korkuyo galiba ben tüm gün yiyorum ne yapsak bilemedim😂😂
surelitta52 haticeramisaslan Bebek şişer diye mi? 😄 O zaman bi çoğumuzum bebeği yakında patlayacak şişmekten, malum hamilelikte insan yedikçe yer aşerir falan. 🤷🏻♀️
Meryemkale haticeramisaslan Allah aşkına bebek şişer ne demek ya anlıyorum ilk gebeliğinizmişte benimde ilk ama hiç böyle saçma sapan korkularım olmadı çok şükür😃 doktor kontrolünede mi gitmiyorsunuz size hiç mi bunların hurafe olduğunu söyleyen birileri çıkmadı🤦♀️
E-Y Minikbebek25 Benim eşim acı yiyorum diye bebege bisey olur mu diye sormuştu. Evet ağzı yanar diye cevap vermiştim. O geldi aklıma ne alakaysa 😅😅🤣🤣🤦♀️